מדיניות החזרות והחלפות
התנאים להחזר כספי:
- החזר כספי ינתן על כל פריט בכל סכום
- יש להחזיר/ לשלוח את המוצר בתוך 7 ימים מיום קבלתו
- ניתן להאריך את תקופת ההחזרה בתאום עם שירות הלקוחות בוואצאפ 051-5099065 או בדוא"ל: plissee37@gmail.com
- יש להחזיר את המוצר לחנות או לשלוח אותו עם שליח לבית העסק (בשעות פתיחת העסק) באריזתו המקורית ועל חשבון הלקוח
- ההחזר הכספי יינתן בניכוי 5% מסכום המוצר.
- יתכן ודמי המשלוח יקוזזו מסכום ההחזר
התנאים להחלפת פריטים:
- החלפת פריט בתוך 14 יום מיום קבלתו
- ניתן להאריך את תקופת ההחלפה בתאום עם שירות הלקוחות בוואצאפ 051-5099065 או בדוא"ל: plissee37@gmail.com
- ניתן להחליף את המוצר בחנות / באמצעות שליח בתשלום ע"ח הלקוח
כתובת לביצוע החזרות והחלפות:
כתובת החנות: ירמיהו 37, ירושלים
שעות פתיחת החנות: ימים א-ה : 12:00-21:30
וואצאפ שירות לקוחות: 051-5099065
טלפון של החנות: 02-5022088
במקרה ואת מעוניינת להחזיר / להחליף את הקניה בחלקה או במלואה, שימי לב למגבלות הבאות:
1. החזרת/ החלפת המוצרים תעשה בתיאום עם החנות. בוואצאפ: 051-5099065 או בדוא"ל: plissee37@gmail.com
2. המוצרים יהיו חדשים, ארוזים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם שימוש.
3. במידה והמוצר שונה לרעה בזמן שהותו אצל הרוכשת, או שאריזתו הושחתה, תהיה ההחזרה או ההחלפה כפופה לזכותו של בית העסק לקזז את נזקיו בשל כך.
4. יובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
שאלות ותשובות:
ש. במידה ורכשתי בסכום מעל 390 שח וקיבלתי משלוח חינם ולאחר מכן החזרתי חלק מהקניה, האם דמי המשלוח יקוזזו?
ת. במידה וסכום הפריטים שנשארו אצלך עובר את הסכום של 390 שח, דמי המשלוח לא יקוזזו, במידה וסכום הפריטים נמוך מ 390 דמי המשלוח יקוזזו מסכום ההחזר.
ש. רכשתי פריטים וקיבלתי משלוח חינם, ואני מעוניינת להחליפם בחנות, האם תקוזז עלות המשלוח?
ת. בהחלפת פריטים באופן עצמאי בחנות, הלקוחה תזדכה במלוא שווי הפריט, ללא קיזוז דמי משלוח וללא קיזוז 5% מהעסקה
ש. קיבלתי מוצר פגום, מה מדיניותכם?
ת. יש ליצור קשר עם בית העסק לפני משלוח המוצר חזרה, ולפעול על פי ההנחיות שתינתנה. במידה ויתברר שהמוצר פגום, ישלח ללקוחה מוצר תקין או שיתבצע זיכוי מלא, לפי שיקול דעתו של בית העסק
ש. המוצר שהתקבל אינו תואם את הטבלת מידות באתר, מה מדיניותכם?
ת. תתכן סטיה של עד 10% בין טבלת המידות למוצר שמתקבל בפועל. במידה ויש פער גדול יותר יש ליצור קשר עם בית העסק על מנת לבדוק זאת ביסודיות ולאחר הבדיקה, בית העסק יחליף את המוצר ללקוחה.
ש. שלחתי הודעה לבית העסק על רצוני להחליף / ולהחזיר, ולא קיבלתי מענה למעלה מ 24 שעות, מה עלי לעשות?
ת. יתכן ותקלה טכנית מנעה מההודעה להתקבל ולכן יש ליצור קשר טלפוני עם בית העסק כדי לקבל את אישורם לביצוע ההחזר/ ההחלפה.
ש. רכשתי באתר ואספתי בעצמי את הפריטים מהחנות ואני מעוניינת להחזירם, מה הסכום שאקבל בחזרה?
ת. סכום הקניה בניכוי 5%. מכיוון שלא היו עלויות משלוח לא יהיה קיזוז על כך.
.