הזמנה טלפונית: 055-6606246

לרגל הפתיחה: משלוח חינם בהזמנה מעל 100 ש”ח

מדיניות החזרות והחלפות

במקרה ואת מעוניינת להחזיר / להחליף את הקניה בחלקה או במלואה, שימי לב למגבלות הבאות:

1.      החזרת/ החלפת המוצרים תעשה בתיאום מראש. יש לפנות באמצעות טופס "צור קשר" או בשליחת דוא"ל לשירות הלקוחות. יש לפרט את מספר ההזמנה, מהם הפריטים המיועדים להחלפה /להחזרה ואת הסיבה.

2.      המוצרים יהיו חדשים, ארוזים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם שימוש.

3.      במידה והמוצר שונה לרעה בזמן שהותו אצל הרוכשת, או שאריזתו הושחתה, תהיה ההחזרה או ההחלפה כפופה לזכותו של בית העסק לקזז את נזקיו בשל כך.

4.      יובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

 

התנאים להחזר כספי:

  • שווי הפריט מעל 50 ₪
  • יש להחזיר/ לשלוח את המוצר בתוך יומיים מקבלתו
  • יש להחזיר את המוצר לחנות המפעל או לשלוח אותו בדואר רשום לבית העסק באריזתו המקורית ועל חשבון הלקוח
  • ההחזר הכספי יינתן בניכוי 5% מסכום המוצר.
  • דמי המשלוח יקוזזו מסכום ההחזר

 

התנאים להחלפת פריטים:

  • ניתן להחליף פריטים בתוך 14 יום, בחודש אוגוסט ניתן להחליף פריטים בתוך 5 ימים בלבד.
  • יש להחליף את המוצר בחנות המפעל או לשלוח אותו בדואר רשום לבית העסק באריזתו המקורית ועל חשבון הלקוח.


כתובות לביצוע החזרות והחלפות:

 

כתובת להגעה פיזית: חנות המפעל, ירמיהו 68 [פינת המהר"ם מרוטנבורג 1] ירושלים

שעות פתיחת החנות: ימים א-ד בין השעות: 20:00-22:00 

כתובת למשלוח בדואר רשום: מיכל מזוז. רח' המהר"ם מרוטנבורג 1, ירושלים. מיקוד 9440257.

בשליחה בדואר רשום, יום שליחת החבילה קובע ולא יום הגעת הפריט.

 

שאלות ותשובות:

 

ש. במידה ורכשתי בסכום מעל 300 שח וקיבלתי משלוח חינם ולאחר מכן החזרתי חלק מהקניה, האם דמי המשלוח יקוזזו?

ת. במידה וסכום הפריטים שנשארו אצלך עובר את הסכום של 300 שח, דמי המשלוח לא יקוזזו, במידה וסכום הפריטים נמוך מ300 וגבוה מ 100, יקוזז המשלוח באופן יחסי, במידה וסכום הפריטים שנשארו אצלך פחות מ 100 שח, יקוזזו כל דמי המשלוח.

ש. רכשתי פריטים וקיבלתי משלוח חינם, ואני מעוניינת להחליפם בחנות המפעל, האם תקוזז עלות המשלוח?

ת. בהחלפת פריטים באופן עצמאי בחנות המפעל, הלקוחה תזדכה במלוא שווי הפריט, ללא קיזוז דמי משלוח.

ש. קיבלתי מוצר פגום, מה מדיניותכם?

ת. יש ליצור קשר עם בית העסק לפני משלוח המוצר חזרה, ולפעול על פי ההנחיות שתינתנה. במידה ויתברר שהמוצר פגום, ישלח ללקוחה מוצר תקין או שיתבצע זיכוי מלא, לפי שיקול דעתו של בית העסק

ש. המוצר שהתקבל אינו תואם את הטבלת מידות באתר, מה מדיניותכם?

ת. תתכן סטיה של עד 10% בין טבלת המידות למוצר שמתקבל בפועל. במידה ויש פער גדול יותר יש ליצור קשר עם בית העסק על מנת לבדוק זאת ביסודיות ולאחר הבדיקה, בית העסק יחליף את המוצר ללקוחה.

ש. שלחתי הודעה לבית העסק על רצוני להחליף / ולהחזיר, ולא קיבלתי מענה למעלה מ 24 שעות, מה עלי לעשות?

ת. יתכן ותקלה טכנית מנעה מההודעה להתקבל ולכן יש ליצור קשר טלפוני עם בית העסק כדי לקבל את אישורם לביצוע ההחזר/ ההחלפה.

ש. רכשתי באתר ואספתי בעצמי את הפריטים מחנות המפעל ואני מעוניינת להחזירם, מה הסכום שאקבל בחזרה

ת. סכום הקניה בניכוי 5%. מכיוון שלא היו עלויות משלוח לא יהיה קיזוז על כך.

 

        

 

.

 

 

בניית אתרים - טואול